Welcome★

Thanks view (:


Thursday, November 3

Had to say Goodbyee :'(

Heyy Blogger, today Jeyla ta school cuz my bestfriend, Aneff na chaow da p negara seberang :'( sumpah sedihh giler .! T.T Tadi pukol 12.30 dye p tingtong loceng umah aku, naa meet before dye naek flight, dye say he gonna miss me cuz aku was always right there with kaw any time :(  yeahh I'll miss you too Aneff :'( Aku harap kaw ta uat bende jahat tat sane and take care taw ..tu negara orang bukannya Malaysia sini ..Okey .??
Uhm and aku update blog ney sampai teresak2 wehh T.T aku tahu kalo kaw bace post ney mesti kaw gelak cuz tetibe jee aku ney ta chill and cool, Hahaaa x) .Urmm yalahh ta penah2 ponn kite jauhh laen lah aku balek kg. Melaka tu ponn bukannya jauh snat wehh . Patot laa semalam kaw ajak aku p Pasar Malam na belanja aku bagai cuz kaw tahu kaw takan da bawak aku p mane2 and belanje aku nanti T.T Susahh la na hang out balek malam2 nnty cuz kaw dah tade, na balek ponn berani ta berani cuz tade jantan, urmm ..



Siall laa .!! Rindu laa aku ngan care kaw guaw2, tumbok2 aku wehh Nep :'(
Esokk plak aku school then ta nampak batang idong kaw tat kelas lagi laa aku na Melalak wehh, aku ta biase laa sume tu, kaw p dah laa lame, 2 minggu ann pastu kaw cakap mayb sebulan plakk -.- aishh tumbok kaw kank Gemokk .!! Aku alek kg ponn ta penah2 sampai 1 minggu ponn weh ..
Okeyy laa sampai disini jelahh ctew pasal kaw, Uat aku na menanges jelahh .byee KAWAN .!