Welcome★

Thanks view (:


Wednesday, January 4

A bad day :(

Title post aku kali ney "A bad day" . Kesiann plak hari yang menjadi mangsa aku hari ini :D Hahaaa okayy2 bukan hari but naseb aku, naseb aku kurang baek pada hari Selasa, 3/01 haribulan dan pada petangnya :(

# Aku terpaksa berpisah dengan twins aku, ZATY PATTINSON . Yaaa dia kena balek asrama kat HUTAN SEPANG tuu -.- aku punn menanges meleleh sume lahh sebab apaa ?? Sebab aku tahu tanpa dia bermuramlah aku, terperap jee aku kat bilik tuu, teringat kenangan bersama si Zaty tuu T.T sedihh sangatsangat sampai teresak esak aku kat dalam keta. Uhmmm aku tak sanggup berpisah ngan dia :'( ILOVEYOUWAHAI LESBIANN !! :* <33


# Aku baru TAKEN tak sampai 3 hari dan putus camtu jee !! Aku admit, hal ney lagi buat aku sedih dari kehilangan Zaty tuu, Name dia Capital A T.T dia yang  minta kate PUTUS tuu, dia bagi dlam tex, ta taw lahh nape dia ta call aku maybe dia TAKOT or TAK SANGGUP ! Which one korang rase ?? Uhmm :'( blaa3 aku read teros msg yang dia bagi tuu ...........aku REBAH ! Aku SEBAK ! Hati dan jiwa sakit ! Emosi dan perasaan aku tak bolehh kawal lagi dan airmata aku mmg mengalir lahh kann T.T *wajib ! . Sape lahh tak terkezot + nanges camni ?? Aku CINTA DIA GILAGILA dan AKU TAK MAHU BERPISAH ngan dia tapi ....dia tetap dengan keputusan dia, mungkin keputusan BIJAK dia ~ uhmm lagi lah buat aku geram ! Nak MENJERIT ! NAK MARAH !



Pukul 5, 6, 7, 8 malam punn tiba .................aku stil stress + tension + nanges cuz "penceraian" kami :'( aku amek enset aku view teros gambar dia . Dah macam orang gila cakap "iloveyou, imissyou, ineedyou" kat gambar si Capital A tuu ngan aku gelak macam PUAKA ! Memekak panggil name dia T.T AKU RINDUKAULAHHNGOK !! Aku tengok gambar dia lagi, aku geram aku campak enset aku, kurung diri dalam bilik, hentak pintu, aku sepak kerusi sebab aku nak lepaskan geram (gilaa) aku ngah panas, kerusi tuu asyik jadi mangsa aku then aku ankat kerusi tuu and campak kat cermin meja mekap aku ! Aku tak tahan ! Dada aku sebak and sakit !! Aku menangis merayu hope si Capital A terima aku tapi aku tahu ITU TAK AKAN BERLAKU ! T.T Diari aku yang tertulis semuanyaa pasal dia aku KOYAK then aku bakar sumenya, tuu yang bilik aku berasap tuu.. MENGAMUK ! MENGAMUK ! MENGAMUK ! MENGAMUK !! sampai frame gambar aku tuu pecah aku buat, semua cadar selimut bantal aku cabut !! I cannot control my mind at this time T.T rase macam nak campak barang jee, pintu bilik aku tendang2 and Umi aku plak masok bilik aku, dia pelok aku dari belakang dan pegang dahi aku suruh aku calm down, bertenang ... dan ajak pegi klinik .memang ta malu lahh pegi klinik ngan muka Basah kann :'|

So malam tuu jugak lahh pegi klinik dekat2 umah aku jee, cek punye cek doktor tuu kata aku DEMAM PANAS and bagi lahh makan dadah(ubat). Balek rumah, makan ubat terus tido, baru aku rase tenang sikit :') TERIMAKASIHUMI <33

& pagi ney aku bangun2 nak pegi school, tengok jee at cermin bilik air ............makk aihh, mcam bukan muka aku jee, dah macam kene gigit mate aku ney, act kesan lepas menangis semalam :'(( eyebag aku besar wehh .
Thats all !!

ps: thanks read (: