Welcome★

Thanks view (:


Wednesday, February 15

Masih berharap :')

Baru2 ney aku ada belek2 satu majalah ney, selak punye selak then ada satu title ney yang buat aku berminat nak baca, title nyaa berbunyi gini "Kamu tiada jodoh dengan dia, mengapa masih berharap". Humm sumpah aku terasa giler tahu. Tapi aku ta bace lah isi isi dia bagai, tengok title punn buat aku takot nak bace bcause dorang mcam tujukan kepada aku jee -,- humm so ta mao bace .
Ta salah kan if aku still mengharap cinta dari siDia tuu (A) ? Kalau aku tak dapat cinta si A tuu kat dunia ney, hope aku dapat lah kat Akhirat nanti :') tape2 aku still tunggu kau A ! Nasib lah kau ker or another guys nak cakap apaa pasal aku ney, penyangap cinta kau ker orang ta betul ker aku tak kesah ;) hidupp aku kan ? Humm T.T aku setia tunggu kau A. Thats why sampai skarang aku stop cari cinta laen, stop pndang cinta laki laen cuz aku tunggu cinta kau, kau ta sedar ker ? Tuu yang aku dokk single mingle jee :) Jantan handsome comeyy cute kaya ayat power ker mane punn takan dah dapat caer hati aku ney, hati aku kebal tahu ? :P Setia pada yang satu kann aku ney ? Ehee ;)
Aku pernah banyak kali jatuh cinta tapi kali ney SUMPAH laen, cinta kau yang aku dapat dulu susah nak hilang weh :'( sampai sekarang, aku ta taw knape, rase cam na nages pula bila ingat memori kita balek A even sedikit punn ! Aku still CINTA kau A, ini bukannya sekadar kata kata atau ayat murah dari mulut aku ney, ia KEJUJURAN dan IKHLAS dari hati ni....humm


Nampak sangat ker aku ney masih berharap ? Hahaa :D lantak lahh, tak mati punn mengharap cinta dari seseorang ney :') Selama lamanya hati aku ney untuk kau A, InsyaAllah kalau bersabar bukan ? :')

*jiwang jiwangan pada petang yang ingin pergi dan malam yang akan muncul sebentar lagi :) ngee ~