Welcome★

Thanks view (:


Wednesday, March 7

Ragu ragu

Assalamualaikum :) korang nampak tak title post kat atas ni ? Hahh camtu lah apaa yang aku rasakan sekarang, perasaan aku ragu ragu ohh ..terhadap sape ? Si dia laa :( hurmm, sory tak boleh mention name kayy, hope tade sape yang perasan lahh :P ngee.
Begini cerita dia, aku tak tahu lah sama ada si dia nak maen maen kan perasaan aku or betul betul apaa yang dia luahkan. Example: iloveyou <3 kadang kadang aku rasa dia tipu aku, nak tengok reaksi aku camne or ikhlas dari hati .. Waswas ohh O.o but hope dia ikhlas dari hati lahh bcause ILOVEYOUtoo :* so much kayy :)
Kank if call or face to face then tanya soalan camni kank si dia pikir laen pula, karang start lah tacing ker ta text bagai laa, tuu yang aku tak suka kalau benda camtu jadi :| so what should I do now ??! Arhh sakit kepala aku wehh ..
Heyy Kawankawan ?? Tolong ? Need tempat luahan laa sekarang :/ thanks .