Welcome★

Thanks view (:


Wednesday, December 5

Which one?

HI HI HI :)

Jika nak lupakan cinta lama, kena cari cinta baru. Yeahh always we heard like that. But for me, sampai bila bila aku akan teringat cinta lama. Itulah aku :) susah nak lupakan benda yang dah lepas. tapi bila dikenangkan pula hati menjadi remuk, sakit, bercalar & apabila mendapat cinta baru pula kemungkinan tak serupa bikin & lebih parah sakitnya. Sudahlah, aku taknak disakiti lagi, hati batin aku penat menangis. Hmm umpama seperti tak payah cari cinta tu tapi manusia kann..hidup takkan lengkap tanpa C I N TA! Kita kena pandai menjaga & menghargainya :) Guys, perempuan bukanlah seperti pensel, apabila patah anda hanya membuangnya begitu sahaja.
I'm weird actually! Kadang kadang aku tak serik lagi. Because what? ahhhhh no comment. Majoriti kalau dapat cinta baru, confirm la teringat kat cinta lama then nak compare which one is better, bersama si dia ataupun si dia! Kehendak hati manusia lain lain, kita ni manalah tahu.