Welcome★

Thanks view (:


Thursday, March 22

Cerita dari kawan baru :)

Hai ! Aku cerita straight to the point jee kayy. Tadi ada subjek seni so macam biasa laa kan kena buat folio yang memeningkan kepala aku ni >< sampai tido punn tak cukup bagai, tapi tak siap2 jugak :D so tadi kena laa buat kat dalam studio. Aku and Shakila buat together. Ohh yaa sebelum terlupa, Shakila ni budak baru yang masok kelas aku harituu yang free hair tuu, ingat lagi tak ?? Yang aku agak menyampah sikit mulaa2 -___- tapi kini tidak lagi :D ahaa. Tadi Shakila memang jujur gilaa lah ngan aku, nak tahu dia kata apaa ? Time mulaa2 dia masok kelas aku ni dia memang dah target nak kawan ngan aku tapi dia tengok aku ni macam sombong ! Muka kerek nak cari gaduh bagai so dia putus harapan laa. Bak kata dia pergi mampus laa :D hahaa ! Tak sangka pula aku dia jujur camtu wehh.
And now dia tarik balik apaa yang dia cakap dulu, dia kata best sebenarnyaa kawan dengan aku ni :3 hehee sporting laa tak betul laa gilaa lah :D kann ?? Jangan nilai dari luar jika tak tahu dalamnyaa ;) hehh. Tapi ada satu ni laa yang buat aku geram sikit kat dia yang aku tak tunjuk, nak tahu tak ?? Dia kata aku ni cantik plus HOTT :/ tuu yang dia nak kawan aku tuu ! Sebab tuu ker kawan ? Bengang jugak aku dengar mulaa2, err ..
Blaa3 dia nak tahu sangat pasal kembar aku, tak tahu laa acano dia tahu -.- then dia cerita laa pasal jantan2, ex dia la, putus cinta, facebook, style aku hang out, rambut colour and rebounding bagai, rumah2 besar, jiran2 aku laa semua dia nak tahu --" haiyaa ! Anehh ni .. Apaapa punn aku layan jelah cerita dia :D

#Thanks menambah kawan wehh :)