Welcome★

Thanks view (:


Wednesday, April 25

When we too hoping....

Thanks for all mybestfriends happy kan aku, pujuk aku, bagi aku kata semangat tapi kata2 semangat korang tu tak masok kepala aku lah, Sorry ! Aku lebih suka memujuk diri sendiri barulah aku boleh chill. Aku malu meleleh kat kelas tadi, depan kawan2 aku semua, gentle aku malu >< ! tapi hati aku sakit, tak boleh menahan dah semua tu, korang suruh aku lupakan dia tapi...benda tu baru berlaku so semangat aku takde lah. Dah macam kehilangan boyfieyy pula .

Wehh kau buat aku jadi GILA. Aku betul betul jadi GILA sekarang. Aku Nak kau, aku perlukan kau ! Jangan lah buat aku camni :'( aku dah tak sanggup asyik basah air mata je. Fikiran aku semuanya terganggu, asyik fikirkan kau, fikirkan kenapa kau buat aku camni :'( aku nak tahu apaa salah aku. Aku dah tak setabah dulu, aku lemah, lemah dan makin lemah ! Aku benci diri aku yang sekarang. Aku nak jadi kuat seperti dulu, Aku nak diri aku yang dulu, jarang fikir masalah yg buat diri aku terabai. humm..Aku sanggup hilang suara aku semata mata menjerit melalak panggil nama kau, aku tak kisah pun. Kau tak faham aku, aku cuba nak faham pasal kau tapi kau macam........ Mungkin ni la akibatnyaa aku terlalu mengharap :'( aku dah terkena akibatnya.. Maaf aku not in mood sekarang, sorry.