Welcome★

Thanks view (:


Monday, April 1


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua! Terima kasih diucapkan kerana sudi bertandang ke blog Jeyla yg kurang menarik macam u'oll ^^v ahhh apa apalah, tak kisah pun.


Dearest Aneff,

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM... *tarik nafas* Coretanku bermula dimana 3 hari lepas kawan| teman| sahabat| insan yg tersayang, yg terbaik, yg aku hormati dan yg aku sanjungi iaitu MUHAMMAD ANIF ISKANDAR bin JAHRUL (dlm gambar) telah pergi ke kem PLKN selama 3 bulan dia di sana seperti aku seketika dulu. Selama 3 bulan dia pergi dan baru sahaja 3 hari berlalu air mata aku tak berhenti mengalir, emosiku tidak stabil dan fikiranku asyik memikirkan semua tentang Aneff :'( hmmm...



► (di rumah) Selain kawan di sekolah, dia juga jiran bersebelahan rumah :'D so now apabila aku keluar rumah je menjenguk di balcony rumah ataupun lalu didepan pintu rumah aneff mesti hati ni SEBAK! Teringat kembali time kami bergurau gelak ketawa lepak semua. Semuanya aku teringat, bayangannya selalu ada :'/ hmm... Tali persahabatan kami tidak boleh diputuskan kecuali MAUT yg mendatang. Hmm betapa utuhnya kami menjaga persahabatan ini :'> The best friendships are those that just happen naturally. Naluri aku sentiasa berkata yg Aneff berada disebelah aku, He always called me DUNGU, non-stop! HAHAA. I MISS YOU SO MUCH Jahrul's son!! Do you hear me Aneff??! :( DUNGU DUNGU DUNGU...





► Aneff, kau pernah cakap yg lagu 'When I was your man by Bruno Mars' tu lagu Favourite kau kan? Selama 3 hari ni aku selalu pasang lagu tu wehh :'< *crying* then teringat kat kau... Perhhhh hampeh.. aku dah mula meleleh, menghingus, meroyan -..- hmm.... Beberapa hari lepas, kita dalam kereta dan lagu When I was your man dipasang di corong radio, kau jadi excited semacam >< then dlm kereta tu kau menyanyi sorang2, suara kau, muka kau, respon kau semuanya aku ingat Neff :')

30/03/2013 hari terakhir pun tiba...kita lepak bersama sampai pukul7 pagi tak tidur sebab mendengar cerita masing2, borak gelak semua...sepanjang kita berborak tu aku tak lepas pandang muka kau weh...aku tahu aku akan merindui muka 'Castello' kau tuu ^^v peace hehehee! Last topik yg kau borak, kau ada macam sukakan seseorang ni, aku taktahu siapa tp clue nya kau dh bagi iaitu BESTFRIEND. I don't know who is she --" just wait and see. Kau cukup berahsia kan Aneff? Its okayy la, aku akan tunggu sambungan cerita kau tu :D !!

► Last text yg aku dapat dari kau iaitu pada pukul 9:34am (30/03/2310-sabtu) yg bertulis "DUNGU!! Aku pergi lukk, bye. Jaga diri Azila. Iloveyou" woww Simple makes perfect siaaaa :'D HAHAHA!! LOVE YOU MORE ANEFF!! xoxo ♡ lots of love.

SINCERELY your true friend..
(Music is my escape from the bullshit in life.)

*crying.....*
MORNIGHT!!