Welcome★

Thanks view (:


Friday, May 17

Untitle...


Heyy babehh.

Hari ini adalah hari kemurungan aku, I mean a depression days again again again and again... Post ni straight to the point. Aku merindui sahabatku yg berada di negeri seberang(negeri 9) iaitu bernama Muhammad Aniff Iskandar :) Pelbagai perkara yang tengah aku fikirkan sekarang, aku pun taktahu kenapa :/ hmm. Jika aku gembira ataupun berada dalam kesedihan, Anefflah org pertama yang aku cari untuk share perihal tersebut. Dia pun merelakan je telinganya menjadi tempat mendengar kisah aku dan bermacam2 la kata yg dia berikan kepada aku. I mean opinion.
Can be said every night, when I looked outside, apa yg timbul disetiap sudut kepala aku mestilah Dia! Aneff! Him and him :( Aku rindu dengan kehadiran dia dalam hidup aku..*air hujan MASIN mengalir* miss you Aneff :') HAHAHAA *gelak hambar..




Aneff! Aku ada cerita gempak ni, kau nak tahu tak??? :D HAHAHAA Bodoh2 je aku..